söndag 20 september 2009

3 veckor i Paris. Tiden springer förbi samtidigt som den står alldeles still. Jag tror jag gillar det. Tänkte skriva att det känns bra och jag inte saknar de där hemma så mycket, men så kollade jag just på en video på Daniels blogg och ändrade mig. Saknar er enormt. Men Paris är faktiskt fantastiskt. Det bästa är de stunderna när man inser det. Att man sitter där på en trappa i Montmartre och känner sig trygg för det finns bra människor här med. Underbara faktiskt. Och himlen är så där underbar som den kanske bara kan vara i Paris.
Nu låter jag så smörig så jag nästan kissar ner mig själv men det kan ju också vara härligt ibland.

Igår var en fin kväll, jag och Amanda var först i Maraiskvarteren, vi fyndade lite second hand. Träffade vår andra Amanda och tittade lite på folkmassan som dansade till electroparaden, de bilderna kanske kommer någon annan dag. Efter det åkte vi till Montmartre, promenerade runt lite. Bestämde oss för att äta på en underbar pizzeria, alltså godaste pizzan. Sen drack vi mojitos på ett hak. Jag trivdes.

Montmartre2web

Montmartreweb

Amandaweb

Puss på er fina där hemma.

3 kommentarer:

Sandra Bergius sa...

Bra att du trivs!!! <3

Du ska veta att du är saknad. När vi gick på Liseberg så kändes det som att du skulle komma där, som att vi bara väntade på att du skulle komma! Känns konstigt att du inte är med :(

Daniel Nyberg sa...

babe. du missar inget här hemma. håkan har du sett. det var samma skit! saknar dig

maria sa...

hima fin blogg verkligen
puss