onsdag 25 mars 2009

Bonjour.
Sitter nu vid Thomas dator i Brest, Bretgne. Tangentern sitter inte dar de borde. Jag kanner mig inte som jqg borde.
Ar rent ut sagt skitnerveuse.
Det ar jobbigare an man tror att komm och bo hos nagon man forstor vart tionde ord av. Det hemska ar att jag helt glommer det fransk spraket. Drbbs av mina panikattacker och vill grata. Nej jag ar ingen stark manniska, men att de forst vi far gora nar vi kommer hit ar att var med vara familjer hela dagen ar dumt.
Tur att Thomas kn engelska.
Det ar i alla fall var har.
Och lika fint som i en saga.
A demain mes amis.

6 kommentarer:

Daniel Nyberg sa...

åh, matilda.
överlev

runwaytoelsewhere sa...

matilda <3

är han fin? haha

det blir nog bra sen, alltid jobbigt i början.

Malin sa...

Oh vad fort det gick Matilda, redan där? Du är stark! kram Malin

pontus sa...

haha, jag känner igen mig i situationen, var i spanien förra veckan med en helt främmande familj som man förstod vart tionde ord, hemskt var det . .

Lovisa sa...

matilda saknar dig så himlans mycket.
finis

J sa...

sv: Tack Matilda! jag saknar dig jättemycket, när är du hemma?