söndag 18 maj 2008

Fan. Det var längesedan mina tårar rann hemma på grund av ilska. Brukar kunna behärska mig någorlunda, men nu fan, jävla fitt mamma och jävla fitt pappa. Okej nu låter jag som en jobbig tonåring som hatar sina föräldrar, men låt mig göra det. Orka att de har sån jävla makt fasst de typ inte vet ett skit av vad som händer i mitt liv. De vet ju för i helvete inte ens vilka mina vänner är. Det är inte för att jag inte berättar, de orkar bara inte bry sig. Jag får inte göra ett piss. Det hade väl vart okej om man var värsta problembarnet som sket i skolan och drack sig så full att de inte minns ett skit dagen efter. Men sån är ju inte jag. Men jag kanske ska bli? Nej orka det. jag är ingen mes som måste trotsa mina föräldrar för att jag ska må bra. Jag önskar bara att de var lite mer förstående. Åh i sommar vill jag aldrig vara hemma. Jag längtar till att bara få rymma bort. Skita i allt.

Inga kommentarer: