torsdag 10 april 2008

hej jag heter Matilda och är i målbrottet.Eller ja, det låter som det just nu när jag pratar. Men jag ska inte klaga, febern är nästan helt borta.

Efter att ha legat flera timmar i min säng och läst bok blev jag akut cp-sugen på bullar. Begäret var verkligen stort. Efter att misstroget ha letet igenom hela frysen blev jag överlycklig när jag hittde en påse med gammla lussebullar. Jag antar att de är från när jag och Sandra bakade i julas eftersom de var lite annorlunda, hehe.
Det som är det bästa med frysar är ju att saker håller så länge, det var ju faktiskt snart ett halvår sedan de gjordes. Man stoppar bara in bullen i frysen och plötsligt får den stanna i tiden. Hamna i dvala. Ligga där ovetandes om vad som händer på utsidan. Tills plötsligt någon tinar upp den igen och den blir precis som innnan. Där har allt stått still och ingen tid har passerat.
Tänk om det fanns något som fungerade så för mänskligheten.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Computador, I hope you enjoy. The address is http://computador-brasil.blogspot.com. A hug.