fredag 11 januari 2008

Citrusfrukt.

Hjälp. Jag har nu suttit helt frivilligt med min mamma och pappa på en fredagskväll och gjort vadå? Jo tittat på Per Gessle- En händig man på turné. Men jag måste säga att det var lite kul :*
Jag gillar inte ens den här mannen Gessle men man kan ju tycka att det är lite konstigt när jag ändå kan sitta och sjunga med i texterna till 95% av låtarna. haha. Idag i skolan var jag glad, haha jag var mig själv. Det kändes bra.
Mer sånt åt folket :3

Nu ska jag äta apelsin för jag känner att den perioden snart är slut när jag äter tre apelsiner om dagen. Julen är ju liksom slut nu. Det är underligt att man kan längta så himla mycket efter denna högtiden, men bara någon vecka efter den vill man rensa ut hela huset och köpa tullpaner. Ja jag har sagt det förut och jag säger det igen, människan är inte skapt för att vara nöjd. Men vem bryr sig :)

Inga kommentarer: