söndag 13 januari 2008

Pyttipanna vad jag har ont i huvudet. Jag kan ju faktiskt gå och lägga mig men jag orkar inte tvätta bort mitt smink, borsta tänderna, byta om.. Fy. I-landsproblem är ett världsproblem för att det överhuvudtaget finns så töntiga problem problem för i-länder.
Bortskämda jävlar.

Idag var jag på öppet hus på Schillerska gymnasiet, och hallå I liked it! Ärligt jag hade inte tänkt på den skolan som ett alternativ ens, men shit pommes vad jag är öppen för förslag. Host. Ja i alla fall i så fall vill jag gå på Samhällsprogrammet fransk sektion. Coolt. Eller nåt. Som sagt jag har ont i huvudet och är trött. det märks. Punkter efter två ord. korta meningar. Satsbyggning? Men haha. Underbart. Ironi.

Idag har jag varit glad, igen. De dåliga tankarna rinner av mig. Tack.

Förövrigt gillar jag musik :3 och vill gå på Mando diao den 7 mars, men ja vi får väl se hur det blir med den saken.

GODNATT <3

Inga kommentarer: