tisdag 15 juni 2010

Kanske är det nu.


Det känns att det är i slutet nu. Igår avslutades den här tiden på ett av de finaste sätt. VI hade en avslutningsmiddag på Rue de Rivoli med utsikt över flera av Paris fina monument. Jag kan inte säga annat än att jag är så stolt över många i våran klass. Hur de kan ordna något sådant fantastiskt och roligt som ingen någonsin kommer att glömma. Många klasser må vara fina men SSP måste ha något speciellt. Lol. Oj så jag har lackat på den stundtals men när det kommer till kritan så kommer jag sakna den otroligt.

Med en himmel som skiftade i rosa, vänner i vackra klänningar och med champagne i våra glas kunde jag inte annat än le. För även om slutet känns sorgligt så kan man inte låta bli att tänka på allt vi varit med om tillsammans. Jag kan inte påstå att 10 månader bara svischade förbi men nu när jag tänker på det så önskar jag varit mer medveten om att det var så kort tid.

Med en kväll jag alltid kommer att minnas avslutade vi året i Paris. För den här gången. Kanske blir det fler. Men jag kommer att sakna alla mina björnar.




Inga kommentarer: