tisdag 8 juni 2010

Hej vänner (och andra)

Förlåt för mina inlägg utan bilder men det är så det är. Borde kanske anställa någon som laddar upp bilder åt mig? Om jag hade den inkomsten då förstås. Eller någon inkomst alls. Själv är jag bara lite för lat. Vad ska jag skriva här nu då? Att om exakt 10 dagar är det finito här. Förstår ni? Haha nä. Inte jag heller. Tittade lite i en skrivbok igår. Senast jag skrev i den hade jag skrivit att det bara var 10 veckor kvar. 10 veckor. Vad tusan hände med de veckorna undrar jag nu? Tiden flyger förbi och det skrämmer mig lite. Hur man ibland vill att tiden ska gå fortare och ibland stanna helt. Tid alltså. Märkligt begrepp. Kommer nog aldrig att förstå mig på det. Vem kommer det?

Jaja, om tio dagar är det slut i Paris, men inte lämnar jag det fransktalande landet för det. Nej då. Den 19:e juni åker jag med Li, Malin och Thea ut på en liten cykeltur. åh. Fransk landsbygd. Något jag drömt om i typ hundra år. Eller a fransk, gillar alla landbygder. De jag sett i alla fall.

Förlåt, här sitter jag och pratar på om ointressanta saker.

Förra veckan tog alla finisar studenten. Vill säga grattis till er och jag hoppas ni känner er som fria själar nu för det borde ni. Fina fria själar.

Ses snart.

Puss

1 kommentar:

runwaytoelsewhere sa...

tänkte skriva något bra men fan, vet inte. vill att du kommer hem bara.

ha en bra cykelresa, använd din kamera!!