lördag 22 maj 2010

Iiiihhhhihi lalalalal. Det är 25 grader. Det spelas hög jazzblues i hela huset och jag ska snart äta lunch på en resturang med min lilla värdfamilj. Det är mindre än en månad kvar i Paris och på onsdag åker klassen på en liten tripp! Alltså allt är faktiskt ganska underbart ändå. Om man förtränger de inlämningar som återstår(förträng, förträng. Hmm två dagar kvar i skolan. Sen ska jag praktisera på ett litet café. Nästa helg är jag ensam i huset. Åh livet alltså.




Mina små snoppisälsklingar Malin och Li för några veckor sedan. Li's bild. (strunta i att jag ser ut som en mupptant på bilden är ni snälla)

Puss på er!

3 kommentarer:

Daniel Nyberg sa...

behöver dig nu din jävel!

runwaytoelsewhere sa...

Matilda, nu tar du och kommer hem..
är rädd för att du har det för bra där borta och aldrig vill lämna det.
Mysigt att praktisera på café (får den där bilden i huvudet av att alla sitter och chillar med en cigg och lite franskt kaffe i en liten kopp (och så är det väl antagligen också)..åh).

saknar dig men nu är det inte så lång tid kvar.
<3

oliverjuan sa...

å matilda!!!!!!!!!!!!!!!!!
långt hår du ha fått!!! :) finaste du.
saknar dig snoppismycket!