fredag 12 mars 2010

Nu kompisar händer det jag vet att ni alla väntar på där hemma en fredagskväll som denna; Matilda uppdaterar sin blogg! Wiho. Vet att Sandra i alla fall blir glad då hon har berättat att hon frenetiskt tittar in här varje dag, trots att uppdateringen sker en gång i månaden. This one's for you. Hehe.
Don't know where I should begin ( känner mig så internationell.)

Kan väl säga att tout va bien. Jag var ju hemma för någon vecka sen på sportlovet. Som vanligt med mig och lov så blev jag sjuk, men det stoppade väl inte mig förutom att jag missade VIP-kvällen på Göteborg horseshow. Annars var det fint, veckan gick väl lite för fort och hann inte riktigt göra allt det jag ville men sånt är livet. När jag såg snömassorna påväg till flygplatsen slog mig i alla fall tanken att nästa gång jag ser detta sitter jag väl iklädd någon klänning med rutorna nedvevade för det är för varmt i bilen. Väl tillbaka i Paris möttes jag av en varm vårvind, dock höll den inte längre en just den dagen. Jag vet faktiskt inte hur jag ska beskriva hur förbannat trött jag är på kyla. Gå till skolan och frysa, frysa i skolan, frysa i cnntinen(bamba), påväg hem från skolan, från metron, i huset, när jag lägger mig för att vakna kall och så börjar det om.Jag tror aldrig vintern känts så lång. Men det är i alla fall sol varje dag!

Min kamera är äntligen inne på lagning i Sverige. Mina älskade föräldrar och syster kommer ner i början av april. Hoppas, hoppas att den är lagad då. Sen kommer även Malin i april <3 . Det är så fint att få besök. Även om den just kommit känner jag att våren är för kort. Om två veckor åker min klass till alperna. När vi är där har halva vårterminen redan gått.

Trodde att jag hade hundra saker att skriva, tydligen inte, lider av afasi här nere. Ikväll ska jag och min värdmammis ut i Paris. Får se hur det blir. Puss på er så länge.

Ni kan få lite bilder från min inkompetenta kompaktkamera.






1 kommentar:

Sandra Bergius sa...

Bara för att du uppdaterade nu så har jag inte kollat xD haha. Av någon dum anledning. Är nästan en vecka sen med att läsa "the news of Paris" haha. Kändes bra att läsa lite om ditt liv i alla fall :)
Paris ser fint ut nu! Våritg <3 Ingen snö! Be happy..

Love