onsdag 17 februari 2010

Det är semmelhysteri på de flesta bloggar runt om i landet. I min klass pratas det semlor, man kallar varandra semlan, det bakas och pratas men när tusan får det smakas? Ylva är i Paris. Träffade den lilla semlisen idag och hon berättade att hon äter en semla om året! Ingen överkonsumtion här inte. Dessutom äter hon den på gammalt hederligt vis med mjölk. Åh den tjejen alltså. Lovely.
Ja min kamera är trasig och det ger mig ångest.
På lördag kommer jag hem och då vill jag äta semla. tror inte jag gillar det så mycket men här är jag sugen konstant. Inte just nu dock. Är mätt på min gamla hederliga pumpasoppa.

Puss

3 kommentarer:

runwaytoelsewhere sa...

jag sörjer att kent spelar i stockholm helgen då du är hemma..och att jag är halvvägs hem men ändå för långt bort när du väl är hemma. fan.

och jag vill träffa dig, men då måste jag vara borta från skolan en hel vecka. och sen så är sj idioter. men jag ska ringa dig i alla fall..så vi kan prata och döda lite saknad i alla fall.

puss, hjärta.

ylva sa...

<3 ses på lördag pusss

oliverjuan sa...

stod i tidningen att varje person i sverige äter 5 semlor per person och år!!!?!?!?!!?!?? jag fick en på jobbet förra veckan. kunde inte äta upp den. de är så äckliga. haha. blä.