onsdag 2 september 2009

Igår var vi vid La Tour Eiffel, vi failade lite med vädret så det regnade. Vi åkte varken upp eller picknickade under som planerat. Istället åkte vi till skolan och hade de mest pinsamma möten med franska lärare. Jaja så kan det gå. Livet rulla på här eller något. Just det, trodde jag hade glömt min kamerasladd till stora kameran, fick panik, pappa hittade den inte hemma, jobbigt, hittade den imorse i min kameraväska. Jaja så kan det gå.
LaTourEiffelWeb

Lovis&NoraWeb
Lovisa & Nora heta getar men kass bild.
Mongonweb
Hehe.

4 kommentarer:

sarah, sa...

jag hade också på mig klänningen idag!
gråter, sjukt.

josefin sa...

mysigt det ser ut, saknar dig finisen <3

Sandra Bergius sa...

Åh, du verkar ha det jättefint ju!
Hoppas allt är bra. Skaffa många vänner nu och ha kul :*
Saknar dig ditt kiosk! <3
USS

ylva sa...

åh fint mattan!