söndag 20 januari 2008

Välkommen till en ny blogg. En där jag skriver om det positiva. För självklart finns det mer positivt i mitt liv än jag tänkt. Mitt huvud har varit låst en tid. Nån eller något har öppnat mig.

Idag gick jag hem till Elin. Tillsammans tog vi oss till den andra Elinen för att hitta på nåt skoj. Dessvärre var ju inte den sistnämnda hemma -.-
Jag och Elin bestämde oss då på två minuter att åka in till stan. Sagt och gjort.

Men vad sjutton skulle vi göra där en söndagseftermiddag? Vi köpte ben och jerry glass, satte sen oss sen rakt ner och åt.

det finns så himla mycket roliga personer i Göteborg att titta på.

Flera kom fram till oss och pratade.
En av dem var Sven. Sven uppskattar livet, precis som det är. <3



Vet ni vad? Alltid stavas alltid med två L.



Inga kommentarer: