torsdag 29 november 2007


Vad gör man? Fyra arbeten ska vara inlämnade imorgon. Jag har gjort ett och ett halvt. Men jag orkar inte, det är inte mycket jag orkar längre.
Jag vet inte om man ska kalla det skoltrött, för det är inte skolan jag är trött på egentligen utan mer....vardagen?
Mamma säger " Matilda det är inte mycket kvar nu, kämpa nu det sista också" Men vadå inte mycket kvar? Inte av nian kanske, men sen då de tre åren på gymnasiet, räknas inte de?
OJ jävlar, kom på att jag har svenska prov imorgon med. Och jag som ska sluta svära. Jaja svenska är ju som tur är inte allt för komplicerat.

Mamma fyllde år idag. När vi åt pratade vi om åldersnoja. Jag är rädd för att bli vuxen. Så är det.

Jag gillar utmaningen som går runt på bilddagboken nu. Man ska skriva om ett bra minne med den personen som har utmaningen. Det är riktigt bra tycker jag, man måste ta vara på minnen <3 Nu antar jag att jag ska försöka jobba med lite So.

Ja vi var alla en gång små och vi ska alla en gång dö.

Inga kommentarer: