lördag 26 mars 2011


Tja tja bloggen

Det är lördagskväll och här sitter jag iförd min nya klänning från H&M. Det är inte ofta jag shoppar "nya" klänningar men så blev det idag. Den är superfin. Dör lite. Köpte även ett par skor jag spanat in ett tag och ett par nya solbrillor då mina fina från Paris sjunger på sista versen. Det här kan ju nästan liknas en modeblogg nu. Borde kanske börja med dagens outfit med?

Snart ska jag svänga ihop en saffranspasta, sen gå ner till Daniel och dricka lite bubbel. För att väga upp det här, hittills alldeles för borgliga blogginlägg kan jag meddela att vi sen ska åka vidare på kollektivfest! Har ju även haft ett eget litet kollektiv med Malin och Daniel den här veckan @ Daniels Place. Vi har kallat oss Dariteten. Imorgon kan vi ju hoppas på Sol i Dariteten och nu när vi ändå är inne i de banorna kan man ju passa på att även välkomna Håkan Juholt till oss röda. Fast jag är ju grön. Jaja what evah som man brukar säga när man är cool, jag gillade i alla fall hans tal imorse.

Ha nu en epic lördagskväll. Det ska jag.

Puss på er gullisar.

Inga kommentarer: