fredag 11 mars 2011


Just nu längtar jag lite till den 22 mars. Varför? Händer det något spännande då eller? Nej, haha men då ska det satans projektarbetet vara inne. Är inte på långa vägar klar, men efter inlämningen kommer all ångest som tyngt en sedan november plötsligt försvinna. Och det är dit jag längtar.

Känner kanske att jag borde fira inlämningen med en liten tripp någonstans? Levt lite för länge med projektarbete som ursäkt för att stanna hemma. Stockholm lockar en del, var ett tag sen sist.

Annars längtar jag så det gör ont i hjärtat till våren. Men vem gör inte det i mars när näsorna rinner och melodifestivalen aldrig tycks ta slut?

Bjuder även på en liten bild från Paris när jag och Ylva var tipsy på vårat rum i Paris och jag lekte niotillfem!

Know you love me,
xoxo Mattangurl.

1 kommentar:

Jos sa...

så jävlaaaaa snyggggg