onsdag 25 augusti 2010

Tja.

En kväll spenderad hos Daniel med brocolipaj och Sarah. Nu lät det lite som om Sarah vore en maträtt, vilket hon nästan är för hon är så söööt. Hehe. Vi pratade lite om bloggar och det är väl därför jag skriver lite nu.

Imorgon börjar jag skolan igen och på något märkligt vis känns det lite som att börja gymnasiet på nytt. Hehe. I Paris var det ju inte riktigt samma sak. Även om skolan är jobbig ser jag lite fram emot att börja på Schillerska igen, trean ska bli grymt.

Idag köpte jag en ny klänning från monki. Känns bra. Köper inte så ofta "nya" kläder men jag gillade den här. Ibland tänker jag att min blogg borde bli lite finare och lite bättre. En äkta prettoblogg. Frågan är, får man börja ett prettoinlägg med tja och avsluta det med See you suckers? Det är frågan.

2 kommentarer:

Daniel Nyberg sa...

man får göra som man vill......................... men aldrig förråda den som lever inpå ens själ.

runwaytoelsewhere sa...

hahah, orkar inte. Gråter av skratt. Bra försök Matilda, nu är det bara bilderna som saknas .