onsdag 14 oktober 2009

Måste bara kommentera tidigare inlägg, jag både bäddade rent, duschade och pluggade den dagen. Eloge typ.

Jaja, här sitter jag och känner att det franska livet tar över. Är nog kanske fransk hemmafru? På teven rullar en fransk skräckfilm, jag dör. Jag har precis tittat till barnen som sussar så sött på övervåningen. Har lagat mat med, kan absolut inte äta längre utan att få baguette till maten och fast att jag blev så himla mätt var jag ju tvungen att ta lite fromage blanc efter. Jisses.

Hehe lol. Efter skolan hade jag för en gång skull inte asmycket plugg utan jag, Philippa, Tolla och Johan åkte och köpte glass och kaffe på Ile de la cité och chillade gött vi La Seine. Paris är höstkallt men utan regn. underbart. Förresten ska man alltid ha med sig en liten kompaktis, underbart det med, det blir så få bilder annars.

Mongon.hehe.
geeks

finisen
Åh den här finisen gjorde min dag. Åh säger jag bara. Johan visade även (som äkta parisbo bör veta) var Marie Antoinette satt fängslad innan hon blev avrättad. Den ni.
Om en vecka kommer mina raringar.
Pussipussi

3 kommentarer:

Lovisa sa...

tänker bara på point neuf! heter den så föresten?

runwaytoelsewhere sa...

jag saknar dig.

oliverjuan sa...

uppdatera mera! vad händer i matildas liv??!?