onsdag 4 februari 2009

Tänkte att imorgon ska jag börja leva igen. Har haft för mycket i skolan så mitt huvud tänker SKOLA. Imorgon har jag en inlämning och ett prov. Då får jag i alla fall det ur huvudet. Även om jag inte har så mycket i skolan igentligen, jag har bara ingen motivation så arbetet blir gånger 136 ungifär. Vet inte varför jag skriver här på min kära "emocuttarblogg" eller jo det vet jag. jag orkar aldrig starta något nytt. vet inte hur man gör. jag vet inte hur man gör något längre. sitter mest och stirrar. mina projekt är många men de är bara påbörjade. vet inte vad som händer. hatar när jag sätter mig vid datorn för att lägga in bilder men efter tre timmar har jag bara knappat runt lite. då blir jag alltid arg på mig själv. eller vaknar en lördag klockan tio, nästa gång jag kollar på klockan är den tre. då dör jag. hatar när tid går. det är ångest.

Om två dagar är det lov. På lovet åker jag, Daniel och Malin till köpenhamn en liten snabbis. det blir nog chill. Vill iväg lite. Kiss i skogen.

Inga kommentarer: