söndag 30 mars 2008

min tunga är bränd. det gör ont. mitt hår är gult. det är fult.

idag var jag på årets första picknick. med malin. det var mysigt och trevligt. och kallt som bajs.
sen gick vi till sarah och kollade på andra avenyn. det var också trevligt men inte kallt.

om knappt två veckor är det håkans konsert. jag dör faktiskt kanske. det jag är mest rädd för nu är att jag ska bli sjuk eller typ bryta benet. usch, jag vill inte tänka på det. håkan alltså. puss.

jag och malin kom fram till idag att det är super bra med böcker. jag ska faktiskt läsa mycket böcker nu, det gör jag kanske faktiskt redan, men mer. status på att ha läst typ jättemycket böcker. man blir klok också. just nu läser jag vargbröder,fyran. inte världens mest avancerade bok kanske men ändå. jag ska nog börja på en ny ikväll nu när jag går och lägger mig.

om en månad är det taizé också kom jag på nu. det är vår. och jag ska sluta tänka på jobbiga saker. så ska jag vara mer snäll. hej då.

Inga kommentarer: