söndag 3 februari 2008

Baby baby your lemon in my eye. Ja broder Daniel. Trevligt.
Hej jag är trött och äter mat som Suss hade kvar från sin så kallade fest?

Ja inte vet jag. Men grisen fyller 19 imorgon. I alla fall körde hon ut mig ur huset. Bajs. jag åkte med mamma och pappa till stan. Vi fikade och gick på bio. Jag somnade på bion.


JAg är rädd för att bli gammal. Jag vill inte gifta mig och få jobbiga barn. Barn som flyttar hemifrån så står man där kvar med nån gammal medelålders man som är nojig. Så småning om dör han och ensam blir man kvar med sin rullator och tänker; Visst var det bättre förr? FY SJUTTON. Hjälp nu fick jag ont i magen. Jag vill inte bli gammal. Åh varför började jag tänka på det här? Åh jag vill aldrig hamna i nån himla svenssonfamilj med jobbiga rutiner. "Åh äntligen fredag, ska vi äta tacos i dag ungar?" Mamma jag dör. Buhu usch. Jag blir deppig av att vara i mataffärer och ser när familjer handlar mat. Åh. Jag är störd.

Men jag tänker inte bli äldre än trettio :*

Inga kommentarer: