tisdag 16 oktober 2007

-


Idag har det varit en dålig dag fast ändå bra.


För det första fick vi reda på idag att det fattas 60 000 kronor till niornas Branäs-resa. Lol på det. Sen var ju Kent på Bengans idag. Suss skulle gå med mig dit, men hon dissade mig, sa att hon inte hann. Lol på henne med. Jag tänkte gå dit själv då eftersom att mina kompisar är ganska tråkiga när det gäller musik s ingen ville med mig :( men jag ville ju inte stå där i kön alldeles själv, så jag åkte aldrig dit. Jag blev ledsen.
Efter skolan gick jag istället med Olivia till Elin. Vi bakade kakor av kakmixar. De var gamla och det smakade inget vidare..
Sen var det ledarutbildning, det var i alla fall kul :)


När jag kom hem efter det gick jag in på mitt rum. Där på byrån ligger inget mindre än "Tillbaka till samtiden" signerad och klar. Jag blev jätte glad. Pappa hade fixat den åt mig, han är bäst! Tack Pappa <3<3



När jag tänker på det blev faktiskt dagen bra i alla fall!

Inga kommentarer: